Nabízené služby - nemovitosti

Zajištění správy a údržby nemovitostí

  • vedení účetnictví
  • převzetí kompletní evidence dokladů a technické dokumentace od stávajícího správce
  • zajištění smluvních dodávek služeb ( médií ), spojených s užíváním společných prostorů ( el.energie, plyn, teplo, TUV, odvoz odpadu, provoz výtahu, STA apod. )
  • vedení korespondence, administrativní a technické dokumentace vč.archivace
  • vypracování seznamu vlastníků jednotlivých bytů a nebytových prostorů 
  • vypracování a předání evidenčních listů vlastníkům bytů a nebytových prostorů
  • vypracování měsíčního přehledu předpisů služeb spojených s užíváním bytů a nebytových prostorů 
  • vypracování měsíčního přehledu zaplacených záloh spojených s užíváním bytů a nebytových prostorů 
  • vypracování měsíčního přehledu dlužníků
  • vypracování ročního vyúčtování záloh za služby a příspěvky do fondu oprav pro jednotlivé vlastníky 
  • vypracování ročního vyúčtování  nákladů za celý bytový dům
  • objednávání, kontrola a přebírání prací od dodavatelů 
  • vedení evidence měřidel ( TUV, teplo )
  • zajištění ročních odečtů měřidel ( TUV, teplo )
  • zajištění případné aktualizace technické dokumentace k nemovitosti
  • zajištění kontroly, zkoušek a revizí technických zařízení dle ČSN

Vedení účetnictví

  • zajištění vedení účetnictví
  • zajištění činnosti účetního poradce

Činnosti spojené s vedením účetnictví nemovitosti

  • vedení podvojného účetnictví
  • vedení a zpracování účetních dokladů:
    • hlavní kniha 
    • účetní deník 
    • pokladní kniha 
    • kniha došlých faktur 
    • bankovní výpisy
  • vystavování platebních příkazů k úhradě (dle potřeby) za služby přes internetové bankovnictví 
  • vedení a zpracování roční účetní závěrky:
    • rozvaha 
    • výkaz zisků a ztrát 
    • příloha
  • vypracování ročního daňového přiznání